wtorek, 16 października 2012

no to sru...


miałam już wielkie plany, związane z dalszą redukcją tkanki tłuszczowej i uwidocznieniem mięśni. może nawet kulturystyka nie wykluczona :) ciekawe ile trzeba ćwiczyć, żeby wypracować umięśnioną sylwetkę ? a ile , żeby w wyniku ćwiczeń mieć efekt tzw "zjechanej facjaty", dotyczy to głównie kobiet kulturystek . godzinny taniec w transie , to tylko pozbycie się około 200 kalorii, ale większych mięśniowych efektów nie widać. lubię szybko osiągać cel. na systematyczność nie mam co liczyć. już taka jestem, znam siebie,taka natura. milsze mi siedzenie przed tv i jedzenie lodów , niż łażenie do wszelkich sportowych obiektów i katowanie ciała . katowanie często za pieniądze, pod okiem trenera.  nie mam komu imponować, nawet mi się nie chce ,a sobie też  nie mam zamiaru .deprecha przygniata mnie do pozycji embrionalnej. robię to co jest konieczne . zaczynam dzień od opieki nad ....potrzebującym opieki.
mam też od pół roku pomocnika :) - bidet , bardzo praktyczne urządzenie, chociaż w łazience zrobiło się masakrycznie ciasno. trudno starszym ludziom wskakiwać pod prysznic, po każdym skorzystaniu z WC. papier toaletowy wszystkiego nie załatwi :) to tak na marginesie ,celem podtrzymania toaletowego tematu i zaspokojenia ciekawości , pytających o ten fakt czytelników ;)
nie ma to jak kreatywność w każdym zawodzie
teoretycznie mogę nawet zostać babcią klozetową. jest wolna posada ,na pewnym osiedlu, przy handlowym pasażu stoi nieczynna od trzech lat toaleta. dlaczego nieczynna ? poprzednia babcia klozetowa wyzionęła ducha. zapewne zbyt stresująca praca, to dla mnie stałej widzki programów kryminalnych jest oczywiste  ;/ więc nie można na mnie liczyć .
















no chyba, że będzie równie interesująco :D :D

poezja śpiewana
ja w tym piwnicznym sraczu dostanę zawału lub zostanę szefową koczujących tam meneli ,na jedno wychodzi. przechodniom doskwiera  brak następczyni. potrzeby fizjologiczne można załatwiać jedynie w gacie, bo pod drzewem zabronione, pod groźbą mandatu :) i można być posądzonym o ekshibicjonizm .   podejrzany o ten proceder na pewno nie zazna spokoju do końca dni swoich . wybór należy do zainteresowanych .niektórzy w takiej potrzebie ,gotowi słono płacić za możliwość skorzystania z kibelka. tylko w jednym sklepie można spuścić kłopotliwy ładunek, pod warunkiem okazania aktualnej książeczki zdrowia :D masz przy sobie ?

kontynuując ...w temacie podniesienia ogólnej kondycji ciała , dodam , że pozostaje mi zmuszanie się do kilkuminutowej gimnastyki . zmuszanie nie bardzo mi wychodzi. dwa nibyprzysiady , dwa nibyskłony i szereg ruchów markujących .nie mam siły, po lekach motywujących mnie do integracji ze społeczeństwem ...w realu :)
kiedy tak patrzę na sąsiedzkie gierki , awantury o 50 cm miedzy ( komedia , kryminał i tragedia, jaką jest ludzka głupota), bufonadę i złośliwość , nie mam na tę integrację ochoty, a wręcz przeciwnie omijam szerokim łukiem.
dobra koleżanka "na telefonie" i sporadyczne wizyty znajomków zupełnie mi wystarczają. chociaż oni mają pretensję, że nie są to częstsze kontakty. sorry , ale za każdym razem po takich przedłużonych , skumulowanych w czasie i wieloosobowych wizytach , mam czkawkę i dodam... nie jest to czkawka pijacka.

w zdrowym ciele zdrowy duch. raczej zdrowy duch może uzdrowić ciało ? póki co sytuacja patowa , ani duch, ani ciało nie kwapią się do współpracy.
ps
dodam- nie identyfikuję się z babcią na fotce i z piosenki
WIECZNIE MłodaM i atrakcyjnaM :D

4 komentarze:

  1. Niestety, ćwiczyć trzeba regularnie. Że też tłuszcz się nie wytapia poprzez wygrzewanie się na słońcu...o ileż łatwiej by było.
    Fajne są treningi interwałowe Ewy Chodakowskiej 40-minutowe ale za to masakrujące, że można ducha wyzionąć :)) Lepiej je robić o poranku bo po wszystkim człowiek jest nakręcony, że mógłby góry przenosić. Podobnie nakręcony jest metabolizm - przez wiele godzin po treningu organizm jeszcze spala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam w porannym programie, jak trenowała parę dziewczyn, ledwie żywe były, zakwasy murowane :D

      Usuń

pisz, na co czekasz